درباره ما

درباره ما

نشریه "شهرهای جهان" که نشریه ای است خصوصی و مستقل ، با هدف انعکاس فعالیتهای فنی، عمرانی ومدیریت شهری صورت گرفته در کلان شهرهای ایران به ویژه تهران و آشنا سازی مخاطبان خود با سیر پیشرفت علوم فنی و تکنولوژی ساخت ابنیه، راه ها، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و مدیریت شهری در سراسر جهان، در سال 1388وارد عرصه رسانه های مکتوب شده است.

نشریه "شهرهای جهان" که نشریه ای است خصوصی ومستقل ، با هدف انعکاس فعالیتهای فنی، عمرانی ومدیریت شهری صورت گرفته در کلان شهرهای ایران به ویژه تهران و آشنا سازی مخاطبان خود با سیر پیشرفت علوم فنی و تکنولوژی ساخت ابنیه، راه ها، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و مدیریت شهری در سراسر جهان، در سال  1388وارد عرصه رسانه های مکتوب شده است.

نشریه شهر های جهان، با شماره ثبت مجوز  88/15629 و شماره شا پا  ، ISSN 2228-7574 فصلنامه علمی، پژوهشی و اطلاع رسانی در زمینه های مهندسی راه و ساختمان، معماری، شهر سازی و مدیریت شهری می باشد.

گسترش شهرنشینی شرایطی نوین و پیچیدگی های مدیریتی جدیدی برای مدیریت کلان شهر ها پیش روی آورده است که جهت حل مشکلات ذیربط ،بهبود مدیریت شهری و ارتقای کیفیت خدمات شهری ، نیاز به بهره گیری از تجربیات دیگر شهر های جهان و پژوهش های علمی می باشد.

بدیهی است این مجله رسانه مناسبی برای معرفی فعالیت ها و خدمات مدیریت شهری کلانشهر ها و مجموعه های فنی و مهندسی و آخرین دستاورد ها و نو آوری های جهانی در جهت رسیدن به توسعه پایدار کلانشهر های کشور می باشد.

توسعه پایدار شهری برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان ضرورت حیاتی دارد. از این رو ، زمان آن رسیده تا از طریق این نشریه تخصصی همگی شهروندان، به ویژه مهندسان و کارشناسان با این نشریه هم کاری کنند و با ارسال اخبار و مقالات خود در انتشار دانش توسعه پایدار شهری مشارکت نمایند

مجله به سه صورت انتشار می یابد:

-نسخه چاپی- مخصوص مشترکین و اعضای مجله

-نسخه دیجیتالی-نسخه الکترونیکی نسخه چاپی-برای اعضای مجله و مشترکین

-وب سایت-برای کلیه اعضای مجله، مشترکین و عموم مردم

فصلنامه شهرهای جهان

شماره ثبت جواز: 15629/88

شماره شاپا: ISSN 2228-7574

شهرهای جهان فصلنامه علمی، پژوهشی و اطلاع رسانی در زمینه های فنی و مهندسی راه و ساختمان، معماری، شهرسازی و مدیریت شهری است.

سال دوازدهم انتشار مجله

آراء و دیدگاه‌های مندرج در این نشریه، دیدگاه خاص آن نیست. 

مسؤولیت مقاله‌ها و گزارش‌ها بر عهده نویسندگان یا مترجمان آن‌ها است.

نشریه در ویرایش و خلاصه کردن طرح‌ها و مطالب آزاد است. 

مطالب ارسالی مسترد نمی‌شود.

نقل بخشی از یک مطلب یا مقاله با ذکر منبع آزاد است.

صاحب امتیاز و مدیر مسؤول:

محسن ابراهیمی مجرد، کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان، دکتری حمل و نقل، ترافیک و شهرسازی، استاد دانشگاه

مشاوران علمی: 

دکتر اسماعیل شیعه (استاد دانشگاه)، دکتر علی نوذرپور (استاد دانشگاه)، دکتر سید مهدی مجابی (استاد دانشگاه)، دکتر داوودرضا عرب (استاد دانشگاه)، دکتر بیژن یاور (استاد دانشگاه)

قائم مقام مدیرمسؤول:

رامین رادنیا، کارشناس ارشد ارتباطات، 09121484137                                                           raminradnia66@gmail.com

دبیر هیئت تحریریه: رامین راد نیا

هیئت تحریریه:

  دکتر مینا ابراهیمی، آرزو رنجبر نژاد، لنا سیلوربرگ، مریم معظمی 

همکاران نشریه:

مهندس محمد حسین رئیسی، مهندس حمید میر میران، بابک نورالهی، مهندس شاهین یگانه، رسول صفی زاده، آرزو جامجو

حامیان نشریه: مهندسان مشاور اندیشکار، مهندسان مشاور نقش جهان – پارس

مدیر IT: محمد رضا ابراهیمی

تصویر پردازی و صفحه آرایی:

الهه لطفی : 09125114984                                    elitmcc@gmail.com

مدیر امور پشتیبانی و اداری:

مریم مؤمنی: 09378239262

امور پشتیبانی و اداری:

محمدحسین مهدی پور

نمایندگان داخلی:

استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی: سهیل پروازی (مشهد)؛ استان اصفهان: شهناز مشفق ضرغام؛ استان فارس: اعظم احسانی؛ استان مازندران: محمد رجبی؛ استان کرمانشاه: مهندس عهدیه صادقی

تلفن: 771 60 220 - 021

پست الکترونیکی: shahrhayejahan@gmail.com

www.shahrhayejahan.ir

 

دیدگاه‌ها